Trevlig kväll? Jaarå

Haha jag har en jätte trevlig kväll. En Carro som undrar hur lång tid det tar att åka till Katrieholm, så hitta jag  ngn fan sida på fb med Erik Hassle som inte uppdaterats på ett och ett halv år. Intressant :P
Aja sen undrar jag också om Dunér är ett vanligt efternamn. Haha. Sen försöker jag bekanta mig med facebook, haha. Haha sen hitta jagnu en grupp som heter "Erik Hassle the male la roux?" Haha jaa kanske, neää. Sen tog jag e paus från lyssnandet av Erik Hassle och lyssnade istället på simon Hassle. Han va också rätt bra och de fanns på spotify. Tänk vilka talanger som finns i släckten Hassle. Haha fast han va ju såklart inte bättre än hans kusin så nu är det Erik igen ;D
Men jaa visst har man de trevligt ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0