a-s-s-e.bloggplatsen.se Jaa precis besök den bloggen ;D

Hej !:)

Vi fick sluta tidigare idag så aa nu sitter jag hemma och äter mellis. Det enda dåliga med att sluta tidigt är ju att vi sjävklart ska få en hemuppgift. Fast de e också rätt skönt. Annars idag så ska jag plugga tyska, har ju prov imorrn. Önska mig lycka till nu xD

Men skolan dårå. Jaa på SOn flummade ju jag och Astrid för ovanlighetens skull :P Flygandebordet. Det är vårat bord de. Haha. Men aja engelskan va väl ganska trist. Som vanligt också och lunchen var äcklig inte god. Kall pasta muums... Neää men sen sluta vi jöö så aa nu sitter jag som sagt här.

Nu har jag tänkt att lyssna på den underbara låten Stains. Har blivit helt kär i låten. Det är de enda jag lyssnar på, sjukt...

Haha och just de, rubriken, ähh kom inte på vad jag skulle ha så japp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0