Redan ett helt halvår sen. Jag fattar det inte riktigt. 21 September 2010♥

Jaa vet ni vad, det är ju så konstigt men det är den 21 idag. 21 mars. Ett halvår sen jag såg Erik Hassle på kafe 44. För ett halvår sen var allt perfekt. Allt verkligen. Hela dagen gick jag och oroade mig för biljetterna och så står jag och väntar innan konsterten i två och en halv timme. När jag sedan fick stå längst fram va allt bara bra. 20.03 kom han in på scenen och bandet spelade Bump in the road. Helt underbart. Det första han säger efter att låten är slut är "det är jävligt trångt här inne" Och publiken skrattar. Men konserten fortsätter och alla låtar e som vanligt sjukt bra och 100 gånger bättre live. Sen spelar han ju också två nya låtar "if it takes all night" och "Last rider" Lika bra dem med. Men aa sen va det roliga slut och så va de dax att åka hem. Men dagen är och kommer alltid vara oförglömlig. Men eftersom att ni inte fick några bilder då så får ni dem nu <3












Bilderna är ju inte så där jätte bra men är ändå nöjd med dem. Fast 5 och 8 är ju konstigast... Njaa och blicken på bild två :p

Men det jag gillar är att snart så kanske jag får se honom igen. Dem enda som kan stoppa mig är lärarna. Fyy men annars e det fyra dagar kvar isåfall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0