Gårdagen ;)

Hej alla fina :)
Fick precis höra att Ellie Goulding va veckan utmanare på rix top 6. Kul :)
Men aja kan ju berätta lite om gårdagen. Vaknade som vanligt, gick upp fixa mig åt frukost och så gick till bussen. Japp men aa sen efter ett tag va jag och Carro framme i ringen då. Köpte en skjorta på hm som de kmr en bild på sen. Aja sen skulle Carro hitta myrorna vilket inte va så svårt men efter de va jag hungrig så då blev de pizza hut. Thi, sen tog ju Carro fram kartan och vi skulle traska till Beyond Retro(?) men aa Carro blev besviken som fasen tvärr. Men efter de så hade jag bestämt mig för att vi skulle till...
... Kafé 44. Haha men aa vi springer runt och letar, går fram och tillbaka och aa kollar kartan. Och när vi står där med kartan i hand så kmr en kille och så säger han "vad ska ni"
Jag: "tjärhovsgatan"
*Han hör inte*
Personen"vart skulle ni?"
Carro"Kafé 44"
Personen"Aha tjärhovsgatan" Och så säger han vart vi ska gå och då klickar de till och jag kmr på vägen. Haha. Men aa så kom vi de och jag älskaaar Carros reaktion. Hon blev chockad. Jag hade ju sagt att de va lite för punkare och såå men aa hon trodde ju inte att de va så direkt. Hon hade tänkt sig ett litet torg och där låg de då och att de skulle stå kafe 44 lite fint och glasfönster och dörrar då. Men neää rå. Svart plåt dörr med galler i mitten typ. Stora svarta plåtgrejor på fönstrerna och aa på menyn står det "alltid vegan" Men aa ingen vågade gå in så aa vi gick och fika på ett annat ställe.

Sen så köpte jag en till skjorta(vilket jag ångar) och ett par tights. Men jaja. Kmr bilder iaf ;)

Skjortan från hm. skit bild :P
Andra skjortan, men den e skit stor så ser typ ut som jultomten :P Haha så får ni se köket också.

Just de, sa inte de men de blev en tur till frissan och nu har jag typ världens kortaste hår;( Går och gnäller om de hela tiden, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0