Örebro? Jaarå

Hej :)

Sitter typ i soffan och har typ skrikit. Haha jag tycker att jag ska åka till Örebro nämligen. Haha det hade kommit upp tre nya spelningar på hemsidan. Två i sverige och en till I Danmark. Haha jag tkr att vi ska åka till massa ställen nu. Neää men antingen Örebro för de e i Sverige elr Köpenhamn för de e den 13 maj och då har jag namnsdag och dessutom e de då fredagen den 13 och då måste man ju har lite tur :P

Men aja skolan segade igenom som vanligt. Men har iaf bestämt att jag och Astrid ska jobba om Grekland i SO:n. Ett lycka till kanske? Haha neä, men aja. Ha de bäst nu ska jag va glad och tjata som fan. Men puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: Bettina ♥

Haha Lycka till ;D



Hoppas du får åka till Örebro :)

2011-03-08 @ 20:40:31
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar till Bettina;



Haha tack och jaa hoppas kan man ju alltid :P ♥

2011-03-09 @ 11:14:18
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0