iih! I think defrosting is starting over here. Keep fighting sun!

Jaa hej och godkväll. Just nu så sitter jag och chattar med farfar på chatten och så frågar han vad jag gjore och så säger jag lyssnar på musik. Och farfar säger: Vem lyssnar du på? Hassle?
Haha e jag så förutsägbar :P
Föresten så lånade jag rubriken från Erik Hassles twitter (a)

Neää men idag då. Har varit hemma typ, lyssnat på min älskade stereo som jag invigde igår fast att jag fick den i julklapp. Hehe, men det var iaf skit bra ljud i den :P
Haha men så har jag städat skruttens bur och så nu på kvällen blidde de bak för hela familjen. Ska typ fortsätta i helgen. Ida fyller ju år om två veckor ungefär ;P
Men imorrn e båda föräldrarna lediga så då skulle vi typ bowla men jag tkr att de e skittråkigt så vi får väl se vad som händer ;P
Men aja puss, hej så hörs vi imorrn :) ♥


Jag för då en massa år sedan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0