Haha nu har jag kommit på världens bästa anledning till att heja på djurgården

Hej finisar :D ♥

Japp nu e farmor här då, och Bangen(platsfarfar) och gammelmomor. Vi har precis suttit och fikat och Ida har fått sitt paket, så nu e hon glad. Haha hon ska ju då få se Rihanna. Nu då så åkte ett trädgårdprogram på så nu sket jag i att vara social. Haha.

Haha men aa sen har jag suttit och kollat på hockey sen klockan var typ fem. Djurgården-Luleå(vare va?Haha) men aa e arg, djurgården vann inte :'( Haha men jag kom ju på en super bra anledning till att heja på dem. Grönan ligger ju på djurgårn och där va ju jag den 5 juli. Haha.
Men aa jag vet igentligen inte varför jag sitter och skriver om det här. Men aa imorrn e det skola igen och den 21 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0