Don´t leave me..

Hej solstålarna där :)

Japp vad jag gör nu och vad gör ni? Joo jag sitter och lyssnar på are you leaving från nyhetsmorgon idag och annars så sitter jag och kollar på hockey :P Luleå - Djurgården. Mm tyvärr så leder jö Luleå :P `Neää 1-1 nu :D
Men aja annars idag har jag ju inte gjort så mycke, är skit trött, man ska inte gå upp tjuo i åtta.

Men ikväll äre melódifestivalen. F**N om Saade vinner, då tänker jag inte kolla på eurovision. Haha men jaa jag hejar på swingfly jag, hih. Men ha det bäst finisar ! :)


Jag i somras, haha fin min man gör :P
'
Rubrik: Are you leaving - Erik Hassle

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaaah, vad gör du om saade vinner här och kmr topp tio i esc?? :D:D:D<3

2011-03-12 @ 19:48:37
URL: http://jenniiiiiiiiiiiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0