Då har ju snart en till dag gått, snabbt de går.

Hej :)

Hur har eran dag varit då? MIn har väl varit helt okej. Mår iaf mycke bättre nu så imorrn kommer jag till skolan igen. Men aa idag då, då har jag ju såklart varit hemma och inte haft någonting att göra, dem första timmarna satt jag ju vid datan och försöker lära mig facebook till 100% men det lär ju ta ett tag. Men aa så har jag redigerat bilder då, elr ja inte så mycke redigerat men lite.
Annars så har jag tagit bilder, haha ego, massa på mig själv. Haha så nu blir det väl massa bilder på mig sen, fast har inte laddad in dem i datan än då. Men aa sen har jag också raderat ca 800 bilder. Överdriver inte. Men hade så mycke skit bilder. På en äppelskärare till exempelt :P Haha.

Men hörs kanske imorrn och imorrn så bär det ju av till Carro också, kuligt ;D


Haha random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0