Bara lite uppdatering

Hej :)

Japp nu sitter jag här vid datan igen då, så busig jag e, elr något :P Men aja skulle söka info till SOn imorrn och kända personer i grekland och då kmr de typ bara upp massa saker från antikens Grekland typ, segt. Men sen så hitta jag någe men då la internet av typ och när jag fick igång de funka inte word, skit konstigt..
.. och riktigt lyckat. Host. Men vi har ju iaf datasalen i skolan imorrn och då så.

Men annars gör jag väl inte så mycke. Ska nog snart gå och lägga mig men innan de läser jag väl igenom engelskan någon gång så att det sitter ordentligt. Men aja ska inte dra ut på det här med, godnatt sen när ni ska sova och kram :)


Kommentarer
Postat av: emmi

Ååå.. är inte den där bilden från ornö? ;D

Kraaam på dig och hoppas vi ses på måndag!! :)<33

2011-03-11 @ 07:18:13
Postat av: Felicia

Svar till Emmi: Jopp det är på ornö. Jaa hoppas vo ses på måndag, är du sjuk? :( ♥

2011-03-11 @ 20:35:28
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0