18 dagar kvar! :D

Hej alla fina och goa människor ♥

Jaa vad händer just nu då, jo jag sitter i sängen med datan i knät, för över bilder från systemen till datan och så är stereon på i rummet och spelar Erik Hassles fina låtar.

Ja men sen e de ju lördag då och vad har gjort idag. Jo först blidde de en tur till centrum och där köptes ny hår toning. De har bleknat skit mkt så ska göra om de.
Sen har jag tagit fram min gröna vårjacka för svarta dunjacken e för varm så nu har jag min älskade gröna igen. Hahah det första jag sa när pappa kom upp med den va att säga "Den hade jag på mig den 21 september!"

Men ikväll äre melodifestivalen också. Börjar ju bli skittråkigt. Kan väl bero på att alla låtar e skitdåliga. Ja men kollar väl förmodligen på de iaf :P

Men ha de bäst nu ;D <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: tack så jättemycket! :D

Och så måste jag bara säga att den där bilden på dig är sååå fin <3

2011-03-06 @ 12:36:43
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0