Nee, varken jag eller Emmi kan komma på rubrik på bloggen, shiet!

Hej! :)

Nu har uppdateringen varit såå hääär dålig dem senaste dagarna. Inte okej, nu får jag skärpa till mig tycker jag!

Igår hände inget speciellt, jag hade endast tråkigt hela dagen. Kvällen slutate då med att jag la mig och kolla på melodifestivalen 2003. Japp på den nivån var det, jag hade så jäävla tråkigt. Haha sen sitter jag och kollar då och helt plötsligt där det står Text och musik så står det T.Tysper, och jag drar iväg med ett skrik och ba "Aaaaaaaaah!" Haha och Ida ba "Jaha... Vem är det?" Haha och jag svarar henne att det är en som skrivit en massa låtar på skivan Hassle. Fett coolt... haha.

Idag då, joo då har jag varit på söder med Ida och mormor. Trevligt. Kom hem med ett grönt linne och en ny väska. Orkar inte fota och ladda upp bilder nu, kanske gör de senare... Ah, men så har jag gått på mitt favoritövergångställe idag också, hihi. Jag fick en riktig flashback av hur det va när jag gick där förrförragången... Haha (a)


Hihi, tog bort den fula människan som förstör bilden helt och hållet genom att som vanligt prata -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0