Sometimes when it rains...

Hej! :)

Så var det söndag idag då, och riktigt mysväder på något sätt. Regnet öser ned utanför fönstret och de är riktigt sommarväder.

Dagens planer idag skulle igentligen vara så att jag skulle åka till Eriksdalsbadet med Astrid och Bettina men redan igår så kände jag att jag inte hade någon lust till detta, så jag stannade hemma.
Så idag ska jag fixa lite på rummet och städa min kära kanin Skruttens bur, trevligt va? Nee men sen tror jag att jag ska kolla på en film också som vi hyrt :)

Resten av veckan så har jag inte en aning om vad jag ska göra, de får vi se när dagarna väl kommer! ;)


Blir en somrigare bild nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0