Jag tycker om dagen den 6 juni 2011 ! :D

Hej och hopp ! ;)

Japp då har jag varit inne på skansen idag då på nationaldagsfirandet. Jag va där vi typ två så jag hann se genrepet. Haha blev helt galen så fort Viktor bara klev in på scenen, fast när Erik kom in blev jag helt hysterisk typ, haha.
Men sen när vi sitter där så blir Fillan glad när Erik och Viktor går förbi. Så jag hoppar upp därifrån jag sitter och frågar om jag får ta ett kort och de e klart att jag får de! <3

Aja sen vid halvsju typ så börjar de hela, Erik va då sist ut, braigt, braigt! :) <3 Sen när vi går ut så står denna fina människa där vi går och så gör min farmor en minde rolig sak, aja jag överlever nog!


Jag och en fin, blundande Erik Hassle! <3

Kommentarer
Postat av: ida

Vad jag är bra på att ta kort :P

2011-06-08 @ 17:41:02
Postat av: Felicia

Haha yes :p

2011-06-09 @ 10:47:35
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0