Imorgon är det midsommar afton!

Hej! :)

Wohoo så har en heel dag till gått. Har väl haft en trevligt dag måå jag säga! ;) <3 Sen sist jag blogga så har jag hunnit med maassa saker. Men jag har ju då också varit och handlat på Ica Maxi, trevligt va? Och så köptes nagellackbortagningsmedel, mycke bra! Behövs, jag vill ha tillbaka mitt svarta nagellack och inte ha rött -.- 
Aja nogpratat om detta helt klart!

Imorrn så är det ju midsommarafton och då ska jag spenadera den på tyresöslott med Ida och mamma, sen mormor och mammas kompis Pia. Trevligt! ;)
Efter de blir det att äta middag hemma! ;) Och maaassa bilder ska tas!

Men nu ska jag fortsätta att kolla på Tusen gånger Starkare som min syster köpte idag. Det bästa med den filmen är att man ser en skymt av mitt favoritövergångsställe :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0