Idag så blev det sommarlov för lilla Ida också!

Hej! ;D ♥

Fan vad nice det är att ha sommarlov alltså, bara ta de lugnt och träffa kompisar och bara ha de bra liksom!

Förutom idag då när jag blev väckt vid sju eftersom att Ida hade skolavsluting, de va jävligt segt! Haha, men aa drog mig väl upp tjugo i åtta och så va de att dra på sig kläder och traska iväg, hade inte Kaj med mig (:O) eftersom att minnet e fullt, men mamma hade med sig sin kamera så de blev lite fotande med den, det blev liksom så att de börja klia i händerna då hon stod och fota.
Hihi, sen så stack vi hem och så följde mormor, farmor och mina två gammelmormrar(haha hur fan säger man?) me, så blev de fika och grillning på gården, treevligt!

Bilder från dagen kommer! ;)


Gammal bild från Kafeét ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0