Idag är det måndagen den 20 juni 2011! ;D <3

Hej!

Så var det ny vecka då, vecka 25, härligt! Pappa är helt överlycklig då han ska se sina idoler, ah vet låter konstigt, men min pappa har också idoler... Cinderella, ett gammalt rockband från 80-talet.. Yes, dem kommer till stockholm nu igen efter 24 år snart, så aa han åkte för någon timme sen och han har då också vunnit så att han ska få träffa dem. Jag tror personligen att han kommer att svimma, så aa vi får väl se vad som händer! ;)

Annars idag så ska de fixas. Jag som inte städade Skruttens bur igår har gjort de idag, och sen så ska jag fixa och städa upp lite i köket. Till de antar jag att det blir Erik Hassle musik, myycke trevligt!

Men naj nu blir det slut med text och så avslutar jag med en bild, för nu har Ida gjort lunch! ;D <3


Kommentarer
Postat av: Josse

20 juni betyder mycket för mig... EDWARD CULLENS FÖDELSEDAG!! <3



Grattis Edward, på 110 års dagen <3

2011-06-20 @ 20:24:51
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0