Nu bär de av mot Mariefred! ;D ♥


Hej och hopp! ;D

Idag äre torsdag och idag så bär de av mot Mariefred, tjohej! Vet däremot inte riktigt vad vi ska göra där, fota kanske, har laddat kameran iaf så den e redo! ;D
Har också försökt att få igång gamla mobilen då jag endast har en låt på den nya... Har inte riktigt laddat ned några än, så de börjar bli lite tjatigt nu att bara lyssna på Stay Away..
Meen mobilen ville inte funka, såklart, när man väl behöver den, men de skiiter vi i, ointressant äre också!

Blir nog ingen bloggning när jag kommer hem heller, men imorrn så ;D Hihi, då ska jag och pappa också prata om nästa Torsdag och kanske bestäma om vi ska till Norrköping då, hoppas kan man ju alltid xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0