Hej hopp!

Hej!

Nu har den morgontrötta människan äntligen gått upp. Ida kom in och väckte mig strax efter ett ch tyckte att de var dax för mig att gå upp... Öpps! Men nu sitter jag och lyssnar på Oasis, mycke trevligt må jag säga. Hihi, tänk tiden då jag endast lyssnade på dem och Glasvegas... De va ett tag sen nu, eller jaa två, tre år sen iaf xD

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vara glad kanske, vänta på att mamma och pappa ska komma hem från Jobbet så vi kan prata om morgondagen. För gissa vad jag kanske, bara kanske ska åka imorrn... Joo Sandhamn, alltså iiih, jag vill, jag vill, jag vill! Fan vad underbart de skulle vara, att se Erik Hassle imorrn, alltså åh, vad glad jag skule bli.

Meeen slutpratat, (eller skrivet..) om detta, så kram på de! ;D <3


Så slänger vi in en bild som ni kan fundera över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0