Söndagen den 31 juli 2011

Hej :D

Sista dagen på veckan nu då, och imorn innebär de att de endast är tre veckor kvar tills att skolan börjar igen, hata!

Igårkväll hade jag de iallafall en jätte trevligt kväll. Lärde mig att scana in bilder i datorn så de satt jag och gjorde heela kvällen xD Haha men de tar jäävligt lång tid. Satt i typ tre timmar och fick in 50 bilder, exakt!
Till detta så lyssnade jag ju självklart på Erik Hassle, man måste ju ladda upp inför torsdag ;D

Haha men denna dag ska jag inte göra någonting alls, hihi, busigt!


Klä ut sig ska man göra! Hihi, nu körde vi på en gammal bild va ;D <3

Kommentarer
Postat av: Lina

guuud, så himlans söt bild!! Förresten så MÅSTE vi ses nån dag! <3

2011-07-31 @ 21:18:03
Postat av: Felicia

Lina: Hihi tack sötis! <3

Men jaaaaa vi mååste träffas snart! När är du hemma och så? :) <3

2011-07-31 @ 23:28:16
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0