Nu så befinner jag mig inte hos Carro längre!

Nepp de gör jag inte, för nu sitter jag hemma i soffan och kollar igenom bilder på datorn. Trevligt, ja vet ;D Och de e precis vad jag och Carro haft, trevligt alltså! Vi har dock bara hunnit med att kolla på fyra HP filmer, men jag menar hur många timmar e inte de. Typ nio, så vi har ju kollat på film ganska mycke. Dem andra filmerna sparar vi tills hon kommit hem från Öland :D
Aja förutom de så har vi spelat spel, jag har babblat om Erik Hassle och så har vi lyssnat på musik. Kent, Håkan Hellström och Erik Hassle, hihi!

Tss, men nu ska jag fortsätta att kolla bilder på datan, tss, tror att jag lägger upp ngr dåliga mobilbilder också kanske...


Mina gulliga vänner i våras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0