Nu har jag sett Simon Hassle, Erik Hassle och Håkan Hellström på Godmorgon Sverige!

Tjohej!

Nu så har lilla Fillan kollat på godmorgon Sverige. Oo så trevligt, förutom att Hassle nr 2 (som jag säger, alltså Simon Hassle) va jävligt tråkig... Haha mamma sitter också där och ba "neä fy vad han är tråkig!" Hihi, hon tycker att Erik Hassle va myyycke bättre, och de tycker jag med! Aja interjvun slutar bra när intervjuaren säger "och så kan vi ju inte ha en intervju utan att vi nämner efternamnet Hassle, och din två år äldre kusin, Erik" Och så visar dem klipp på honom och Simon pratar om honom. Hörde dock inte ett ord då mamma pratade hela tiden -.- Hihi, men nu har jag iaf sett Erik Hassle på tv:en, glad tjej! ;D <3 Aja, sen var dem tvugna att avsluta och dra in en repris på en intervju med Håkan Hellström -.- Fy jag tyckte att dem kunde fortsatt att intervju Hassle nr 2, men de tyckte inte svt...

Aja vad händer idag? Jopp ska väl vara hemma och sega först och sen tror jag att de blir att se Birgit Bidder, trevligt! Tss fast jag har ju sett henne två ggr innan, hihi xD <3

Aja, nu har jag inge mer att komma med, så puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0