"Min dotter har förbrukat mina öron och mitt psyke med 8 timmar Erik Hassle idag..."

Hellu! :)

Yesbox, angående rubriken så kom jag inte på ngn så jag snodde en gammal facebook status som pappa skrivit, heh, oskylldig tjej!

Japp, men en till dag har gått och jag har inte gjort någonting, inte bra! Men imorrn hittar jag väl förmodligen på någe, känner att de kan va en bra idé!
Men jag har haft de ganska bra idag ändå, lyssnat på musik heela dagen, sånt gillas ;D Haha Ida har också alltid "dagens video" på sin blogg, och idag blidde de "stay away" de gillas också! ;D
Haha och kvällen ägnades åt att jag och Ida försökte få mamma att åka till Trollhättan nästa helg, funkade de tror ni, nej. Haha, jaa en mycke händelserik dag, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Astrid

Ååå, tack så mycket! :) ♥♥

Kram på dig med gullunge! :D♥♥

2011-07-08 @ 10:40:13
URL: http://peentax.blogg.se/
Postat av: Josse (fotoblogg)

Sv: tack så mycket Fillan!! :D<3

2011-07-08 @ 21:21:55
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0