Idag har man sett Emil Jensen, en fin hatt och två människor som har fina skor!

Hej! :)

Shit, idag har de varit så häär sjuk dålig uppdatering, men faktumet är att jag inte suttit vid datorn. Duktigt! Hihi, men tjaa vad har hänt idag då, jopp jag vaknade och gick som vanligt upp vid tolv, tss, sen så blev de bestämt att jag och Ida blev tvugna att följa med till Djurgården och titta på ngn Emil Jensen, som typ sjöng och så va han typ komiker? Aa tråkigt va de iaf! Tss. Jag har också sett en med en nästan lika dan hatt som Erik Hassle har, fast Hassles e ju finare! Tss, sen har jag set två som har Dr.Martens och jag är sååå hääääääääär avis, ii jag måste fan ta att köpa mig ett par såna. Men först måste man spara, eftersom att en ny mobil är införskaffad...

Men imorr så ska jag packa för sen drar jag ut till skärgården, så mysigt. Har längtat efter de! Men då blir de ingen bloggning, för inge internet finns, så uppdateringen här kommer bli usel, tyvärr. Men jag ska göra några tidsinställda på fotobloggen, så där får ni hålla utkik!

Puss, hej ! :) <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Ha Ha tack men jag ljuger aldrig :P



Ha en bra dag :)

2011-07-09 @ 11:05:37
URL: http://styrkes.blogg.se/
Postat av: Ida

Du sa inte något om att du hade sett en hatt och ett par skor :P Fast jag borde ju ha märkt det om man tänker på hur mycket du pratar om Hassle.

2011-07-09 @ 11:57:21
URL: http://musiktove.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ååå, tack så mycket Fillan. Men jag föredrar hellre att vara bakom kameran om man säger så...

Tack Fillan, Du blir också jätte fin på bild! :) ♥♥♥

2011-07-09 @ 21:44:50
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0