Genom Eld

Hellu!

Woho, då är man hemma efter en lååång dag på Ikea, och jag glömmer alltid bort hur stort de är, de e ju enormt! Sen vet jag inte hur de kommer sig, men varje gång man kommer till förvaringen på nedre plan så försvinner alltid min energi helt och hållet. Vet inte hur de kommer sig faktiskt. Kanske e den tråkigaste delen på ikea, eller vad vet jag, trött blir man iaf.
På vägen hem kom min energi tillbaka igen när man fick lyssna på lite underbar musik. Birgit Bidder, Erik Hassle och Oskar Linnros, vad kan bli bättre än de liksom?

Aja, har också tänkt att ladda upp bilder från igår när jag pysslade lite eller vad man ska kalla dä xD


♥ ... och jaa, jag ser rent ut av konstig ut på bilden...

Oskar Linnros - Genom Eld 
Och den låten har haft på huvet sen jag lyssnade på den i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0