Fan också..

Yepp, idag va de tänkt att de skulle bli en tur till Sandhamn för att se en männsika med namnet Erik Hassle. Jag va glad och förväntansfull men de va ändå någonting som gjorde att jag inte hoppades för mycke med tanke på vad som hände förra gången.
Och ja vad ska man säga, jag vaknar strax över åtta imorrse, går upp, ser hur de blåser för jävligt ute, sen va de bestämt att de inte skulle bli någon Sandhamn iaf då mamma och pappa att de blåste förmycke med tanke på att man ska åka båt i nästan två timmars tid och aa, med två personer som typ e båträdda i familjen va de ingen bra idé... Fan också... Klart jag e besviken men nu äre så... Men de kaaaaanske blir Norrköping i Augusti. Hoppas, hoppas, hoppas!


Igen Hassle denna gång heller då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0