Dagar hos Ljungbergskan

Detta säger väl inte så mycke om dagarna, haha de e mest bilder på oss, men kan vi inte skita i de? :D


Vi börjar på Lördagen då vi är väldigt glada eftersom vi inte träffats på väääldigt lång tid, och så lyssnar vi på Carros nya skiva som hon beställt, namnet den hade va mariefred Sessions, måste säga att den var otroligt bra! Haha.

Vi fortsätter på lördagen och är vääääldigt flummiga, vet inte om de syns?

Sen spelade vi spel, och Carro blev väldigt förvånad över mina sportkunskaper. Bilden åt vänster e ju alla spelen, fast vi spelade endast ett som jag inte minns vad de heter xD Men bilden till höger är hur förvånad Carro blir när jag visste så mycke om sport :O Haha!

De här e igentligen på måndagen, men skit it! Då lagade Carro köttbullar. Själv fixade jag pulvermos och tog kort när hon fixade. Av någon anleding blev plattan Rosa när jag fotade :S Men sen så kolla vi ju på massa HP filmer!

Bilden till vänster alltså den på mig och Ljungbergskan togs på söndagen när vi va så exalterade när vi satt och kollade på film. Sen bilden på mig, så trött blir man om man är med Carro i tre dagar och kollar på HP och spelar spel...

Kommentarer
Postat av: Josse (fotoblogg)

Nej men åhh vad jag saknar er nu!! :( <3<3<3<3

2011-07-20 @ 09:45:37
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0