Hur knäpp e jag igentligen ?

Hehe, alltså igår satte jag mig och tanken om hur sjuk jag e började slå mig då, alltså tänk hur mkt jag pratar om en viss person. Heh alla vet vem, men aa och så alla grejer jag har liksom. Jag valde iaf att jag skulle ta kort på de och aa om ni har lust att kolla så e de bara att göra de och om ni inte vill behöver ni såklart inte de heller ;P


Min vackra affisch. I och för sig så ser man ju inte hela men aa ni har väl förmodligen sett dem uppe på  väggen hos mig :P

Min fina kasse och i denna kan man fina detta;

Tidningar, och jaa, han e typ med pyttelite men dem skulle sparas iaf, haha men något som kan va i den e typ;

zoomar man så ser man att de står Erik Hassle :P
Och så en vacker bild typ :P
Sen har jag ju mina skivor...

Nio olika

Och så e tröja då plus att jag klickade hem en till i lördags (a)

Jaa men jag har ju då räknat lite, och jaa jag har ju köpt grejer för typ 600 och då räknar jag inte med konserterna för dem har mamma och pappa betalat :D
Thehe, och aa så räknar jag ju självklart inte med tidningarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0