Ojj, hehe (a)

Men jaha, neää nu e skit sur. Skulle ju lägga upp ett klipp(hehe) och så funkar de ju såklart inte. Mm, så nu e jag sur. De e ärligt talat världens bästa låt. Inte första gången man hör den kanske då lyssnar man på den i tio sekunder utan att ge den en chans och tycka att den e skit dålig. Så vare i alla fall för mig, men jaa i juni tänkte jag att jag var tvungen att lyssna på den igen och då på youtube och jag bara älskade den(de var alltså innan jag blev helt crazy) och mm jag tror att videon gjorde sitt måste jag säga. Haha, de e en "unofficial video" men den e bara helt bäst alltså. Sjuk flummig och aa men den känns ändå typ ganska personlig på någe vis. Alltså de e svårt att förklara men aa den e bäst, och låten också bär namnet....
... bump in the road <3
Yepp, men jag ber er, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla titta/lyssna på denna låt/video, jag lovar, ni kmr att älska de.

Länk

Så klicka där nu, snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0