Min fredag såg väl ut så här..


Den 22 augusti 2010, haha kmr ihåg datumet som vanligt xD

Hej alla underbara och fina människor. Japp, jag skulle väl bloggat lite tidigare idag eftersom att jag kom hem typ tjugo i två men jaa jag somnade i soffan när jag kom hem och vakna typ nu xD

Hehe, men jaa i skolan börja vi ju dagen med matte 8.15. Matte på morgonen e inte bra. Jag gjorde från tal 5 till 9 på en timme och fem min. Alltsåå usch vad seg jag e..
Men på engelskan jobbar vi med djur nu och SO:n så ere ju... Men vad heter de, hjärnsläpp ? Nejj men vad heter de ? :S Joo just de brott och straff och jo då håller vi ju på med gruppspel(heter det dä?) men aaa. Det e iaf ngn typ fest och så blir Carro misshandlad typ och sen så e de ju rättegång då. Vet inte om jag skrivit de här innan men jag e iaf försvarsadvokat. Haha. Jag skulle vara en av nämndemännen men när försvarsadvokaten var i Indien så fick ju  jag va de istället :/ ¨

Men tjjo hejj ;P

Kommentarer
Postat av: Josse

Försvarsadvokat Felicia :D

2011-01-14 @ 18:10:23
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0