Måndag, tisdag och Idag :P

Har inte hunnit blogga så mkt. Har ju hänt en massa saker. Men aa jag sov hos Emmi från måndagen till tisdagen och på tisdagen så åkte vi till Carro och sen så va jag även med Carro idag. Men skriver lite om varje dag. Vet inte om ni orkar läsa med aja :P

I måndags så var jag ju hos Emmi. Vi tog lite kort, platta håret. Fast mitt gick ju inte. Va redan platt :P
Men så spela vi spel och gjorde lite annat.

I tisdags så gick vi ju upp och fixa oss och så åkte vi till Carro. Där så flumma vi ju, spela spel och lite annat också då :P

Och idag va jag mä Carro och då så spela vi typ spel och lyssna på musik hela dagen. Just de så kolla vi på film också. Love actually. Den va faktiskt ganska bra måste jag ärkänna:P

Thehe. Men nu kmr typ bara ngn bild från i måndags för jag orkar inte ladda upp från moblien (A)




Kommentarer
Postat av: emmi

Nä men oj så tjusig man var då! :)

Älskar den sista bilden.... :D

Kram på dig :P<3

2011-01-04 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0