Lite kort om min dag ;) <3



Tjohejj. Ska bara berätta lite kort om dagen. Hade matte som vanligt men Mårten va typ sjuk så vi hade ingen lärare och aa ibland blev de lite jobbigt då när man behövde hjälp, fast då fanns Natta där som kunde hjälpa till :P
Men aa engelskan vare muntligt förhör. Hatar verkligen det men de gick väl rätt okej, hoppas jag. Sen hade vi vårat rollspel på SO:n. Wie äntligen typ :P Men gick nog ganska bra.
Men aa efter skolan så följde Emmi med hem som ni ser i tidigare inlägg och vi hade ju riktigt trevligt.

Jaa nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle men har fått order av att stänga av så nu blire Ellie Goulding istället xD
Men puuss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0