Hejj (: <3


Hahaha en mkt vacker bild på mig. Noot :P

Hej alla underbara. Har ju varit en ganska händelserik dag idag. Elr kanske inte händelserik. Det har ju varit som dem flesta dagarna. Men de börjar ju med att allt e som vanligt. Sitter vid datan och så i ett tag. Sen ringer pappa och säger att han e på väg hem på jobbet och att vi ska på bio snart och de hade ju jag såklart glömt. Hehe. Men aa så vi var och kolla på "änglagård". Den va faktiskt ganska bra. Lite svårt att hänga med eftersom att jag bara sett lite av ettan och inget av tvåan men de gick ändå :P

Men sen så e de typ någe konstigt med trixes öga(marsvinet) så de e typ en infektion elr så e han blind på de ögat. Vi får se. Ska typ prata med någon vetrinär elr ngt sånt så vi får som sagt se vad som händer.

Imorrn ska jag typ hitta på ngt med pappa och Ida. Skulle igentligen varit mä Jenny men eftersom att de snöat så sjukt mkt tyckte jag att vi kunde ta de ngn annan dag eftersom att de förmodligen skulle vara väldigt mkt förseningar och då skulle de bli jobbigt att ta sig dit :P

Men puss och kram (: <3

Kommentarer
Postat av: Betty ♥

Fett Söt bild På Diiig :D <3

2011-01-07 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0