Dansuppvisning idaag



Tjooho :D

Woow lördag idag, äntligen och så blev de att gå upp vid typ kvart i nio? Aa Ida hade dansuppvisning idag klockan 10 tror jag, men aa hon skulle vara där halv och då va ju vi också där då. Men aa som alla vet så älskar ju jag dans. Not. Uhh. Men de va helt okej. Ibörjan iaf. Sen vare ju kul att se Carro. Äntligen. De va självklart kul att se Josse och Ida också men alltså jag har velat se Carro men hon har varit i andra färger varje gång, men nuu :D
Alla var iaf jätte duktiga idag.
Men pappa va inte snäll.. De va en som hade en jätte stor peruk som va typ affro och gissa vad pappa säger. Joo
"Det där ser ju ut som Hassle" Jag ba
" Men neää!" Och så nyper jag honom i armen. Hehe :P

Men aa nu e iaf mormor och moster här så ska väl vara lite "social" iaf :P
Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0