Dag 6

Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan.

Jaa de här e väl rätt svårt antar jag men aa de blir dem här grjerna;

"Hassle" skivan, där dem bästa låtarna i världens finns <3 (även om alla finns på youtube, mobilen och spotify :P)

Mobilen kanske - Men den har ju liksom varit med mig på världens bästa dagar :P

Systemkameran

Digitalkameran - Alltså jag använder den kanske inte jätte mkt men i helgen när jag trodde att den gått sönder fick jag ju typ panik för alla bilder/videor från 21 september (och andra datum) ligger där. Jag har i och för sig dem på datan men ändå. Sen så skulle de ju bli jobbigt för den e ju liksom lättare att de med sig än vad sytemen är och så aa..

Datorn skulle jag tro, de e ju liksom där som typ allt finns. De e ju där jag kan sitta och lyssna på Erik Hassle i flera timmar, läsa bloggar, kolla tusen ggr dagligen om det kommit upp ngn ny konsert på erikhassle.com, osv :P

Jaa de va väl de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0