Dag 19: Mina vänner

Shiet vad tiden gått fort. Nu e de sista dagen jag skriver om. Fast alltså de kanske blir ngn extra dag för en annan blogg hade dagar som inté jag hade med så kanske tar ngn dag från de.

Men nog pratat om de och nu går vi in på mina vänner. Alltså jag kan ju inte skriva om alla så jag skriver väl om dem som står mig varmast till hjärtat(skriver man så?)
Men ja dem som jag skriver om här nu e väl typ Carro, Emmi, Elin, Astrid, Jenny och Josse. Har känt dem alla olika länge.
Jag och Carro har ju varit kompisar sen 3 års ålder. Men jag va även kompis med Elin då fast sen börja vi i olika skolor och så började vi i samma skola i sexan och så blev vi kompisar igen typ första dagen. Kmr typ ihåg en av dem första sakerna hon sa"det kallas grupparbete" Haha. Jag frågade vrf de stod två stolar vid en dator och aa :P
Men Emmi och jag blev typ bra kompisar efter ett halvår. Men typ vintern 2009. Minns forfarande första gången hon va här och vi jobba om "alexander den store:P". Men jag och Astrid blev nog typ kompisar i slutet av sexan. Vi hade gått i samma klass men vi hade väl inte direkt pratat med varandra så mkt och så men sen så :D
Jenny och Josse har jag gått i samma klass sen i 4an. Elr jaa vi går inte i samma klass nu då men jaja. Jag började typ va med Jenny direkt i fyran så vi blev kompisar ganska snabbt. Jag och Josse blev typ kompisar i feman när vi typ hamnade i samma klass elr vad man ska säga :P

Men aa dem e ju helt underbara. Man har ju alltid så sjukt kul mä dem. Vi kan hitta på helt olika saker som att klä ut oss(jag och Josse i sexan), plocka äpplen(jag och Elin) jaga varandra i syslöjdssalen och i Carros kök(Elr jag jagade typ Astrid:P) och jaa en massa andra saker, de där va bara exempel:P
Men med alla dem har man som sagt sjukt kul och de blir mkt flum.. Väldigt mkt...
Men puss på er underbara vänner :D <333


Emmi ville inte va med på kortet när jag tog de så hon blv inklistrad :P

Men älskar er andra också även om jag inte skrivit om er nu :)<3

Kommentarer
Postat av: emmi

Gullunge du är fillan!! ( :

Men bilden på mig... NÄE (inte vacker!!)

Kram på dig ( : <3

2011-01-05 @ 21:44:59
Postat av: emmi

Gullunge du är fillan!! ( :

Men bilden på mig... NÄE (inte vacker!!)

Kram på dig ( : <3

2011-01-05 @ 21:47:08
Postat av: emmi

Hoppsan...!!

Skickade visst två gånger ;O <3

2011-01-05 @ 22:49:47
Postat av: Josse

Ja, sant du är så gullig!! :D

Jag minns när vi hade mentorsträffar i femman, det var typ så (och genom Jenny) vi lärde känna varandra bra! <3

2011-01-06 @ 13:42:31
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Astrid ♥

Jag ser hämsk ut! ♥

2011-01-08 @ 13:31:35
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0