Både bra och dåligt denna dag



Hellu :)

Ohh så bra uppdatering, men jag e ju liksom sjuk och blir typ sämre. Är varm som en stekpanna typ och hostar som skjutsikans. Igår gick de typ inte att somna. Jag låg och bara hosta och sen så somna jag och så vaknade jag 45 senare -.- Då var jag ju såklart inte trött längre. Typ iaf. Men har typ ingen mat lust. De jag åt igår va en 3 skålar med yoghurt och en frukt. På en hel dag! Aaa ni fattar. Inte bra...

Men så händer de ju också trevliga saker när man e sjuk. För joo vem släpper en singel den 16 februari och sen resten av låtarna den 23 mars. Jooo erik hassle, med samarbete av två personer från gruppen kent. Me like. De e ju i och för sig ett mini album med 6 låtar men skit samma. Är fett glad. Dem har desutom skrivit låtarna och så själva. Glaaad :D Min familj uppskattar nog också de efter att ha tröttnat på alla låtar för läänge, läänge sen. Fast aa sen har han gjort om hemsidan och jag fattar ingenting. De va ju mindre bra liksom...

Jaa men hare bra nu =) <3

Kommentarer
Postat av: emmi

Och sen ska han raka av håret och skaffa skägg!!! :-)

Hahah!! :-D

Men fillan nu får du ta och krya på dig så att vi kan va någon dag och fluuumma!! :-)

Puss på dig din gullunge!! :-)<3

PS. Vi har saknat dig jätte mycket både igår och idag

Puss och kram igen din underbara människa!! :-P<3

2011-01-28 @ 15:03:46
Postat av: Josse

Jätte snygg bild! Haha <3

Ja, du får verkligen krya på dig! ;D

2011-01-29 @ 11:12:09
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0