Är man inte bäst på att hålla någe man sagt ?? :P

OM MIG

Namn: Felicia
Smeknamn: Fillan
Födelsedag: 2 december
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Vet inte, får olika svar varje gång man frågar men dem senaste gångerna har de varit grön (fast de kanske ni säger för att jag ska bli glad xD)
Hårfärg: Blond
Längd: 169cm
Bästavän: Carro 
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytt
Skor idag: Ähh, har inte haft på mig skor idag
Mål för året: Se Erik Hassle minst 2 gånger (a)


ANTAL

Syskon: 1
Piercingar: Inga
Tatueringar: Inga såklart

FRAMTIDEN
Vill bli när du bli i framtiden: Fotograf typ
Drömjobbet: Samma som ovan ;)

FAVORIT

Mat: tacos
Sport: Typ basket och fotboll typ. Elr ibland fotboll :P
Djur: Hund
Glass: Kaktus, lime sorbet
Låt: Hurtful
Nummer: 2, 5 och 21 
Tuggummi: Kmr inte ihåg vad de heter
Helgdag: Vet inte
Årstid: Vår, elr neää sommar och höst. Elr alla utom vintern :P
Tandkräms-smak: Mint


HAR DU

Blivit dissad: Ähh?
Rymt hemifrån: Nja, inte direkt :P
Sovit utomhus: Mm, elr i tält utomhus xD
Spytt i skolan: Nope
Velat bli modell : Haha neä 
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Yepp
Sett en död människa: Nope
Ätit sushi: Nej igen :P 
Retats: Hehe nejj aldrig då, host :P


THIS OR THAT
Pepsi/Cola: Pepsi. Är typ enda människan i världens som tkr så, men i cola äre så mkt kolsyra xD
Donken/Burger King: Gillar typ ingen av dem :P
Choklad/Vanilj:  Vanilj
Jordgubb/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Olika, neää tv
Gitarr/Trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Äh vet inte... 
Kakor/paj: Kakor
Mtv/vh1: Vh1 tror jag, fast dem spelar typ bara samma låtar, fast de gör i och för sig MTV också... Så jag vet inte, men tror Vh1
Ztv/the voice: The voice, självklart. Om dem menar radiostationen :P 
Blind/döv: Blind, annars funkar de liksom inte att lyssna på Erik Hassle... (a)


KAN DU

Gå ner i splitt: Nope
Skriva med höger och vänster: Nepp
Vissla: Typ inte :P
Blåsa en bubbla: Jupp
Ha dina ögon i kors:  Neää då
Nudda näsan med tungan: Haha nej


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du pratade med: Pappa
Du kramade: Carro skulle jag tro :P
Du skällde på: Ingen aning


SENAST DU
Skrattade: Idag, elr jag började typ hosta istället -.-
Grät: Vet inte
Såg en film: Idaá
Tugga tuggummi: Äh vet inte
Drog ett skämt: Ingen aning
Sjöng en sång:  Idag, gick precis som när jag skrattade, bara massa hosta

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: Massa saker.
Du lyssnar på för musik: Jag lyssnar liksom bara på en person, haha. Undra vem ? ;O
Du har på dig: Pyamas (stavning?) :P
På din musmatta: Har ingen :P 
Smink du använder: Typ mascara :P

Japp, har sjukt tråkigt. Men taget av jozzys.blogg.se under arkivet i april. Haha

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, tyckte väll att jag kände igen frågorna XD

2011-01-29 @ 11:15:20
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0