Varierande hära ;)

Hej, kom hem från skolan för en timme sen ungefär och de börja ju med som sagt att jag hittade den där underbara och speciella låten. Har faktsikt bara lyssnat på den tre ggr, man kan ju inte lyssna på den för mkt ändå ;)
Men mm, duktig som jag e så sitter jag och gör en spotify lista, en mer varierande. Bara fem låtar med Erik Hassle ;O Fast fler blir väl tillagda. Men aa annars är de en salig blandning av typ Salem al fakir(fasikens, älskar astronaut), sen kan man hitta andra som sugarplum fairy, Ellie Goulding och Alphabeat. Jaa och en massaa andra också såklart. Haha stolt över mig själv.

Och skolan var ju,, jaa jag fick reda på att man inte skulle göra typ 40 frågor som jag gjort när jag var sjuk -.-
Fast haha på lektionen så fick dem andra göra dem inför provet, så jaa jag skulle läsa i häftet istället. Segt eftersom att jag gjort de 2-3 ggr redan -.-
Men engelska var väl okej och NOn hemsk. Vi hade prov som man inte skulle öva på och jag hade då missat genomgången när jag var sjuk så aa ni kan ju tänka er hur de gick. Men då hade ändå mamma mailat mårten och frågat lite vad de skulle handla om men de hade han inte orkat läsa för att de var för långt -.- Men aa fick läsa Carros anteckninar innan provet. Men aa det gick skit ändå.
Ska snart öva på dem andra fyra proven vi har den här veckan. Men puss hej :)


Jag förra året som hade ust att prata när mamma tog kort :P Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0