Tre timmar utan ström vare:P



Jaa hallå, hållå. Jaa de jag sysselsätter mig med just nu är att lyssna på Erik Hassle (därför den bilden) Jaa. Om man ska berätta om hur dagen har varit så kan jag väl säga att den varit som alla dagar sen i torsdags. Aa som jag sagt tidigare. Soffan och hosta, aa och så datorn då. Jaa men jaa jag kan ju passa på at berätta om någe som hände i söndags. Jaa, jag hade blivit jätte glad över att jag precis fått igång min skit data för de gick typ inte och så..
..så går strömen. Strömavbrott. Mamma tänder ljus och hela familjen tänker att snart kmr den tillbaka. Men jaa när man kollade ut var det kolsvart. Hela gården, dem vita husen nedanför oss och husen mitemot. Jaa till och med gatubelysningen. Kul. Neää men efter en och en halv- två timmar blir vi fett glada för vi ser att husen mittemot blir tända och gatubelysningen. Men efter en halvtimme så släcks de igen. Men efter ca tre timmar så blev de ljus i huset igen. Ruligt :P

Haha neää men jag hade lite tråkigt så ville blogga xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0