Sån är jag

Neää men nu måste jag börja blogga mer intessant annars så blire nog avssluning av bloggen typ. Jag hade liksom tre beökare igår och annars har jag typ tio -.- Mm, alltså inge bra men aa jag bloggar ju för att jag gillar de och om ni vill läsa är det klart att ni får de ;)

Men idag har jag gjort tusentalls med läxor typ. Neää men har övat på svenskan. Lite iaf och så har jag gjort SO är snart klar, sen är det bara att öva för provet. Wiee, musiken fatta jag i och för sig typ ingenting av men ska få hjälp av gulliga Astrid imorrn ♥

Jaa men nu har jag tagit en "paus" från detta pluggandet och lyssnar på den underbara Erik Hassle. De e bara tre dagar nu tills singeln släpps, wiee!
Och haha samtdigt så står pappa och pratar, haha om låten "the thanks i get" hör ingenting av vad han säger men aa, haha och så typ sjunger han till den :P
Mm stolt, har lyssnat på låtarna så att pappa kan dem utantill :P
Haha sitter och skrattar för pappa sa precis "neää nu är den ju så konstig igen, först älskar han, sen hatar och aa det blir ju konstigt. Han måste vara en förrvirad ung man." Haha de är jätte kul att lyssna på, haha:P

Men puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0