Prat om lite olika grejor ;)

Hej, kanske ska passa på att säga godnatt för ska snart gå och lägga mig, kanske blir så att jag drar igång någe film i rummet också, får se :)
Men imorrn drar jag och Carro iaf iväg till staden och så ska vi ha trevligt. Haha önska mig lycka till för jag ska spara mina pengar nu har jag bestämt mig men aa jag hittar ju massa grejor jag vill ha så jaa vi får väl se hur de går. Haha :P

Men aa nu blev jag iaf förvirrad när de e en ny hemsida. Fast antar att jag kmr lära mig denna också, bäst va de ju att man kunde kolla dem spelingarna han haft så blev fett glad när jag såg mitt älskade 21 september ♥
Hehe och 5 juli då sjlävklart. Men han hade bara en spelning mellan dem, elr jaa bara och bara, men shiet it :P Mm och enligt hans hemsida spelade han inte i stockholm 2009, fett konstigt. Elr så va de jag som missa de eftersom att jag missa två spelningar från 2010 som jag vet va så aa :P
Men puss och kram :) ♥


Thihih jag för ett tag sen, haha elr ja hur gammal var jag? Tvåan tror jag att de va...

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Nää, vad söt bild!

Kram ♥

2011-03-01 @ 08:48:45
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0