Los Angeles...

Neää, alltså nu klarar jag inte av det här mer. Neää, jag hinner ju bli skitglad när jag ser att de kommer upp en till spelning på erikhassle.com men de har vänt varje gång. De blir bara värre och värre. Det började ju gladeligen med stockholm, sen blev de Helsingborg, sen Lappland, sen Danmark, sen Danmark igen och nu los angeles!! Vad´f'''n. Jag kan ju inte åka till USA!!! Ärligt talat, nu får han spela i Stockholm snart igen elr någonstans i närheten för annars så tänker jag ge upp helt och hållet...

Fast i och för sig vare ju inte så konstigt att han spelar där, hehe han åkte dit idag och han spelar där den 16.de men iaf xD Aha ojj såg nu att de inte vaq alla åldrar heller +21 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0