Lika?

Alltså jag fattar inte, det kommer skit mkt kommentarer på youtube att de ser ut som att Erik Hassle e syskon med denna tjej som kommer på bilden nedan men jag fattar inte, sure bådas hår är rött och står upp men sen då?
Aja bilden nedan e ju först Erik Hassle för den som inte visste de (haha) och den andra bilden är en människa som heter La roux. Yepp roliga är ju att jaa hmm, ja jag skulle nog säga att Erik Hassle är min idol, haha men aa den andra är min syrras idol, haha fett kul :P



Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Hahaha, när jag tänkte kommentera detta innlägg så står det "Kommentera hära". Hahah, vad kul.

Men jag tänkte skriva att jag tkr inte alls att dom var lika och jag får nog tycka att EH:s frissa var nog ändå snyggare! Föresten, när ska du färga ditt hår (vill inte låta som Carro nu, men...

Aja, en lång kommentar, men jag kommer på måndag.

Kram ♥

2011-02-19 @ 21:59:18
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0