Hiss elr diss??:P



Hej alla goa, glada människor ;D Bra med er?

Yepp med mig ere bättre iaf, men de blir inge skola denna vecka :/ Japp men jag har ju inte direkt gjort någe idag. Kollat lite bloggar, tven och aa bara sånt. Men sen har jag gjort en väldigt smart sak enligt mig iaf, men jag tror att ni kmr att uppskatta de, joo för jag har fixat en ny blogg. Japp och där har jag då tänkt att skriva saker om jaa Erik Hassle typ då. Men så de inte blir sånt där onödigt hela tiden och aa då finns den bloggen för att skriva av sig. Haha har ni tråkigt någon gång äre bara att klicka in :P http://ffillann.blogg.se/skrivaavsig/
Haha, men alltså jag kom inte på någe namn och då blev de så. Men användarnamnet är bord och lösenordet stol :P Men vad tkr ni hiss elr diss?? :P
Haha, men puss hej leverpastej :P

Föresten, nu så har jag två inlägg som heter "hiss elr diss??:P" Men de va ju bara för att liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0