Hemma från en tuff skoldag ;)

Hej, är hemma från skolan nu. Tuff dag. Haha börjar 10:10 med musik och då kolla vi på film, lunch och 30min rast efter, sen tyska där vi också kolla på film och sen var det att åka hem vid två, nice ;)
Men alltså usch. I skolan är de ju skit kallt. På musiken då så satt jag och frös och efter de gick både jag och Astrid och skaka tänder. Sen hade jag ju ingen kofta, haha så jag, Ljungbergskan och Astrid hade på oss jackorna, haha. Fast aa inte på lektionerna då för de e strängeligen förbjudet. Haha.
Men puss, kram ♥


Jag och Carro i fyran ;P

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Nää, men guud vad söta ♥

2011-02-24 @ 17:47:35
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0