Haha fett konstigt :P

Haha jag hade fått en tidning av min snälla moster ♥ och så sitter jag och läser och så hittar jag ett test med en rubrik som jag tkr passar mig rätt så bra "är du besatt av din idol?" Men alltså jag måste säga att frågorna, elr njaa de kanske var altenativen som var helt sjuka. En sak va " Du får redo på var din favvokändis bor. Vad gör du?
1. Du övertalar polarna att kissa i kändisensrabbat.
2. Du bygger en träkoja utanför kändisens fönster, köper en kikare och kräver att din mamma kommer med mat tre gånger per dag. Och chips. Och en filmkamera.
3. Du går förbi, sneglar lite och hoppas på att kändisen ska gå ut med hunden just då.

Elr så fanns de en däre typ va; Dina kompisar säger att din idol är dryg. Hur bemöter du det?
1. Du säger:"Alltså, jag tycker att ni underdriver, var å det grövsta nu, han är ju ASdryg"
2. Du spotttar och fräser och hämtar ett brännbollsträ och hotar dina vänner med "ta tillbaka händelsen, annars slår jag sönder alla möbler härinne"
3. Du håller med om att stjärnan kan verka lite drygm men förklarar arr det är en deö av rockstjärnemyten som han måste ev upp till.

Men aa ni hör de e ju helt sjuka grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0