Ahh!!

Japp så skrek jag för ca 2min sen. Jag har fått en del ur tidningen och ahh det e en hel sida i aftonbladet ! En intervju med Erik Hassle och Mariefred sessions. Ahh, vad glad jag blev nu då. Och jaa sen så läser jag "närmast väntar dock videoinspelningar för nya singeln och live spelningar i skandinaven" och där kom skriket...
Det gjorde min dag liksom. Och pappa ba "aa men det kanske e dem spelningarna i Danmark." och jag säger "neää för då tycker jag att man borde skriva live spelningar i Danmark, sådäså" Kan man väl hoppas att jag får rätt. F*N vad glad jag skulle bli om han spelar här i Stockholm, då dör jag..


Wiee, föresnten tävlade jag precis...
... Haha jaa men de berättar jag om i skolan imorrn ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0