8 februari 2011

Hej :)

En ny dag har ju snart gått och jag blir bättre och bättre fast jag känner mig fortfarande inte toppen. Men idag så vad har jag gjort, joo tagit hundra tusentals bilder, gjort läxor och kollar på mtv. Mm mkt trevligt måste jag säga. Jag vet inte vad jag satt och gjorde men aa jag trodde väl att jag hörde en låt i huvet som vanligt(har hört standing where you left me i huvet jätte många ggr skit konstigt) men aa så kollar jag upp och då va ju ljudet från tven. Japp för när jag tittar upp ser jag att de e hurtful videon och aa så ser jag ju Erik Hassle och uppe i hörnet står de "Erik Hassle, Hurtful, Pieces." Hah, men min reaktion e ju speciell. Haha jag skriker "mamma titta!!" och så höjer jag som fasen på tven. Men aa de va ju de att mamma stod och prata i telefon, hehe. Men aa jag var lycklig iaf.



Haha kameran finns alltid bredvid mig xD

Men aa sen hade jag ju gjort läxor. Mm engelska, matte och svenska och de e bara en pytteliten del. Dessutom igger jag efter i matten som tusan. Men aja de ska nog gå ;)
Men joo jag har tänkt att jag ska lägga in lite bilder då och då på de jag tagit här hemma idag, så men puss ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0