14 februari 2011

Hej, sitter just nu och räknar minuter innan jag ska stänga av datorn och gå in till rummet för att släppa ut Skrutten. Neä inte riktigt så kanske men aa, väntar på att Carro ska maila mig en grej och sen kan jag gå in till mitt rum för att släppa ut Skrutten.

Jaa skolan var ju helt okej, lite seg kanske men helt ok. Diktien gick de inge bra med, rimmade inte eller någonting. Och så vare självklart kul att träffa alla underbara människor igen. Och Carro var så gullig så i sin lugg <3 Men aa sen så var hon jätte gullig mot mig hela dagen, thihi, gullig hon e <3

Men aa nu äre dax för att släppa ut skutten typ så aa här lider inlägget på sit slut. Men puss och kram <3


En bild på mig och Carro från när vi gick i trean tror jag att de va näre va ngn halloween fest i skolan. Haha vi delar stol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0